2011. szeptember 26., hétfő

Zita




Eszter első "igazi" babája. Születésnapra. Az első manóbabáját is én készítettem, ezért most külön öröm volt, hogy ez a baba is az én kezeim alatt születhetett meg. Az volt a kérés, hogy sok egyszerűen ráadható ruhája legyen és fésülhető haja. Nos az utóbbi maradéktalanul megvalósult és a ruhatár sem csekély, de ott még van mit fejleszteni. A hátizsák, nem a babának, hanem Eszternek készült, ebben lehet cipelni a sok ruhát ami a babához tartozik.



Zita(gondolom lesz neki majd egy másik neve) klasszikus waldorf stílusú baba. Kézzel varrtam, csak természetes anyagot használtam, gyapjúval tömtem. A haja három réteg vékony szálú pamut fonal. Hordhatja kibontva, két vagy egy copfba vagy eltűzheti, szóval sok mindent lehet vele csinálni, még fésülni is. Na nem a legszűkebb fésűvel, de lehet.







2 megjegyzés:

  1. Ó, de helyes! A kapucnis felső különösen tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Lili ez álom szép és iszonyú gyönyörű!!!!!
    Fú, de lennék Eszter helyébe!!! :):):):)
    Porfi munka!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails