2011. szeptember 16., péntek

Petyus



Petyus eredeti neve Péter. Ki hitte volna :)? Hana lányom nevezte el Péternek, de én képtelen vagyok egy ilyen csecsemő forma babát Péternek hívni.
Eredetileg ő is az elsősöknek készült, de Hana annyira beleszeretett, hogy az első nap után hazahozta az iskolából.
Én persze nem akartam megengedni, mert oké hogy én varrtam, de akkor se mienk, más tárgyakat se hozunk haza az iskolából csak mert tetszik. Azonban amikor sírva fakadt, hogy nem hagyhatja itt mert itt a fiúk dobálják és ráncigálják, nem tudtam én se jobbat kitalálni, mint hogy mentsük haza.
Úgy döntöttünk legyen akkor ez az ő babája, az iskolásoknak meg varrok majd egy másikat, addigra talán összeszokik jobban a csapat, megszelídül a kezdeti kergeség és a babák is talán nagyobb becsben lesznek.



Petyus úgynevezett párnababa. Nincs külön lába. A kezei és a teste egybe van szabva. Csak a fejet és a kézfejet borítja testanyag, a plüss alatt egy erős fehér pamutvásznat használtam. A következő ilyen babánál, lehet inkább egy kicsit rugalmasabb anyagot választok.



 A plüss sapi és hálózsák is rá van varrva, nem levehető. Különlegessége, hogy kölessel van töltve, így közel másfél kiló. Nem az én találmányom a neten találtam az ötletet még 2 éve, nagyjából azóta tervezem, hogy egyszer majd én is varrok egy ilyet.



Hihetetlen jó, hogy ilyen nehéz. Kb. azt tudja mint egy öledbe kucorodó macska, önkéntelenül is simogatod ringatod.


Jó társnak bizonyult láz esetén is.

3 megjegyzés:

  1. Lili, annyira szép ez a baba! :) S ez a zsákos, köleses ötlet nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Juci!:) Kicsit kell még csiszolni a szabásmintán, de már így is imádnivaló.

    VálaszTörlés
  3. De édes!
    Ezzel a típussal én is sokat kísérleteztem, mire kitaláltam az IGAZIT :P Nálunk az ovisok ölelgetik;) (meg Lili, meg én is, levendulásan)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails