2010. július 6., kedd

rózsa és pipacs azaz már megint tündérek


látjátok milyen gyönyörű fényes a ruhája?
én teljesen odavagyok érte. ez egy nagyon különleges szalaggyapjú, amibe selyemszálakat fésültek. ettől csillog éppen úgy mintha selyemköntösbe öltöztettem volna.
a szárnya is selyemből készült.
nagyon romantikus kis darab :)


***


mióta megláttam ezt a világos piros gyapjút, azóta a pipacs jár a fejemben.
akkor választottam ezt az önmagában göndör, sötétszürke gyapjút is.
arra gondoltam, milyen helyes lesz egy ilyen piros ruhás sötét hajú göndörke.
hát elég helyes lett, de a sötétszürke haj valahogy elveszi a fiatalságát és inkább valamiféle jó boszorkány mint tündér. szerintem.
az ő szárnya szövött selyemből készült. abból a fajtából aminek inkább egy picit érdes tapintása van.



2 megjegyzés:

  1. Jaj, már megint! Annyira gyönyörűek, a rózsás teljesen lenyűgözött.
    Szép a pipacsos is, érdekes a szürke kunkori gyapjú haja :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a pipacs a mi kertünkben nyílt ki bibibí :D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails