2013. március 1., péntek

tavaszodik






3 megjegyzés:

  1. Nekem az eddigi évszakasztalok között ez az első!Nagyon bájosra sikeredett!olyan igazi tavaszillat,földillat lett tőle!
    Lili,te a filceket,alapanyagokat hol veszed?van jó,megbízható webbolt is?mert én igen ritkán jutok el nagyvárosba....kisgekkóRéka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réka!
      Én is nagyon szeretem ezt a mostani évszakasztalt. Nem én rendeztem be. Én csak a babákat varrtam. Nagyon megható élmény ahogy a babácskák egy másik ember keze nyomán életre kelnek. Élőben még ennél is sokkal megkapóbb. Nagyon nehéz volt fotózni.
      Sajnos nincs jó filclelő helyem. Leginkább a színekkel van gondom, ezért a legtöbb esetben Columbus ruhafestékkel én magam festem. Mindig csak pici darabokat és soha, de tényleg soha nem sikerül ugyanolyanra. A máésik probléma a festéssel, hogy a forró víz miatt egy kicsit jobban tömörödik a filc, így vastagabb lesz, pedig ezekhez az apró babácskákhoz nagyon fontos lenne, hogy vékonyabb filccel dolgozhassak.

      Törlés
    2. oh,köszi,akkor nekem is magam urának kéne lennem...mert épp ilyen zöldekre vadászok,mint amilyeneket felhasználtál....akkor nekiugrom....köszi:))
      akkor vegyek natur filcet,mondjuk a manopostan?;)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails